Friday 8 May 2009

Luahan Rasa...hahahaha

salam

kelmarin malam aku sangat lapar
so aku panggng ayam kosong sahaja, ni kire frist time dalam dekat 2 bulan aku masak ayam.
lepas makan ayam
terus rase pelik
aku pon tatau kenapa
besok bangun pagi
terus demam panas
sakit kepala, perut, kaki dan belakang
adeh
apekah ayam ni
maybe bkan salah ayamtp aku gi opis gak, tatau a knape
sbb kalo tk gi opis aku rase bosan

jumaat cuti, yeay.
tatau nk bwat ape
stadi n main keyboard. asek main lagu same je
canon in d
recall balik lagu ni jgn kasi lupe.
aku nk men lagu ni live time kawin nnti :P
ntah bila, ntah ngan sapa

adeh
bosannye hidup bujang sensorang nih.

papahal pun, jaga hubungan ngan Tuhan
takde gune skor cemerlang dlm exam, tkde gune keje tinggi tinggi, tkde gune gaji banyak.
kalo tak dapat keredhaan tuhan.
mintak2 la hati aku gembira sampai tua. :) Amin Ya Allah

hahaha
k
itu saja
life goes on
salam

gibt nichts geht nicht

8 comments:

  1. wuiyoo ayop nak kawen dah

    ReplyDelete
  2. jgn la plak ko kne Schweine Grippe ... dah la tmpt ko kat belah bayern tuh!!

    ReplyDelete
  3. alahai ayob...ni post utk sape ni? ;p

    ReplyDelete
  4. aku lepas makan roti terus demam..

    ReplyDelete
  5. aku post utk diri sendiri le.
    takkan utk jiran deutsche aku kot. hahaha

    awat makan roti pon bole jadi demam?? bahaya gela

    ReplyDelete
  6. lemah gile ayop mkn ayam je kot da demam tu blom schwein lg mau todkrank muahahaha

    ReplyDelete